تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

بازدید نماینده‌های محیط‌زیست استان فارس؛ از پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید پارس

بازدید نماینده‌های محیط‌زیست استان فارس؛ از پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید پارس

مهندس حیدری و مهندس انصاری نماینده‌های سازمان محیط‌زیست استان فارس، سرزده دیروز ظهر از پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید پارس بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت، حفظ محیط‌زیست از اولویت‌های ویژه شرکت فولاد اقلید پارس در اجرای پروژه آهن اسفنجی بوده و هست؛ ازاین‌رو در پی مکاتبات صورت گرفته با سازمان محیط‌زیست استان، مهندس حیدری و مهندس انصاری از این پروژه بازدید کردند.

جلسه با نمایندگان محیط زیست

بحث آب از اهم موارد مطرح‌شده در این بازدید بود که مهندس دمیرچی دراین‌باره گفت: آب زمان بهره‌برداری از پساب شهری تأمین خواهد شد که هم‌اکنون بیش از نیاز پروژه در حال دفع در محیط‌زیست است.

 

مدیر سایت پروژه آهن اسفنجی اقلید با تأکید بر اینکه پروژه‌های آهن اسفنجی در زنجیره فولاد، کمترین استفاده از آب را در پروسه‌های خود دارد، افزود: پساب شهرستان اقلید بیش از نیاز پروژه ما است و بدون نگرانی نسبت به آلودگی محیط‌زیست یا استفاده از منابع آب زیرزمینی، نوید انتفاع از منابع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این پروژه را به مردم اقلید می‌دهیم.

 

مهندس حیدری نیز با تأکید بر اینکه پروژه اسفنجی اقلید فعلاً هیچ آلاینده‌ای ندارد که به محیط‌زیست آسیب بزند، اظهار داشت: استفاده فولاد اقلید از پساب شهری یک ویژگی مثبت این پروژه محسوب می‌شود که می‌تواند الگوی دیگر صنایع به‌خصوص صنایع حوزه فولاد باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.