تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

جذب نیروی بومی و بهبود شاخصهای اقتصادی منطقه جزو مبانی تأسیس فولاد اقلید است

جذب نیروی بومی و بهبود شاخصهای اقتصادی منطقه جزو مبانی تأسیس فولاد اقلید است

نشست نقد و بررسی نمود اقتصادی پروژه آهن اسفنجی اقلید با حضور دکتر مسلم صالحی نماینده اقلید در مجلس، مدیرعامل شرکت فولاد اقلید، نمایندگان شرکت‌های پیمانکار و مشاور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت، نماینده مردم اقلید در مجلس با تأکید بر اینکه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اقتصادی و جذب نیروهای بومی دلیل تشکیل این جلسه است، تصریح کرد: با ورود میلگردها می‌توان گفت که کار رسماً آغازشده و از همین ابتدای امر باید نمودِ اقتصادی پروژه آهن اسفنجی اقلید را در زندگی مردم منطقه، هویدا و آشکار مشاهده کنیم.

 

شریفی مدیرعامل فولاد اقلید پارس نیز با اشاره به رزومه‌های قابل‌توجه ارسالی جوانان اقلیدی جهت جذب در تیم مشاوران پولاد، تأکید کرد: هم تیم پیمانکار و هم تیم مشاور باید از نیروهای بومی استفاده کنند و تنها درصورتی‌که نیروی متخصص خود را از بین بومیان منطقه نیافتند، مجاز به جذب نیروی ماهر غیربومی هستند.

 

وی بابیان اینکه اساساً جذب نیروی بومی، بهبود شاخص‌های اقتصادی و گسترش عدالت اجتماعی در منطقه جزو مبانی تأسیس شرکت فولاد اقلید است، افزود: با تجربه‌ای که پیش‌ازاین در پروژه‌های فولادی دیگر داشته‌ام، مطمئنم با پیشرفت این پروژه علاوه بر شاخص‌های اقتصادی، شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی منطقه به‌شدت پیشرفت خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.