تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

توجه به نمایشگاه‌های دانش‌بنیان، موجب تسریع پیشرفت صنعت می‌شود (ویدئو)

توجه به نمایشگاه‌های دانش‌بنیان، موجب تسریع پیشرفت صنعت می‌شود (ویدئو)

رضا شریفی درباره بیست و چهارمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور یا همان سمپوزیوم فولاد 1401 گفت: آخرین دستاوردها و همچنین الزامات زیست‌‌محیطی تولید فولاد در آینده جهان از موارد بسیار مهمی بود که در این سمپوزیوم و نمایشگاه به آن پرداخته‌شده بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت، مدیرعامل شرکت فولاد اقلید درباره بیست و چهارمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور یا همان سمپوزیوم فولاد 1401 گفت: آخرین دستاوردها و همچنین الزامات زیست‌‌محیطی تولید فولاد در آینده جهان از موارد بسیار مهمی بود که در این سمپوزیوم و نمایشگاه به آن پرداخته‌شده بود.

شریفی با اشاره به حضور فعال هیئت‌مدیره و مدیران این شرکت در این گردهمایی بزرگ، به خبرنگار بولتن نیوز: این حضور حکایت از آن داشت که مدیران فولاد اقلید به اهمیت مسائل زیست‌‌محیطی با رویکرد آینده‌‌پژوهی در تولید و تجارت فولاد اهتمام جدی داشته که می‌تواند فرآیندهای تولید و توسعه این واحد فولادی را از مسیر تولید فولاد سبز به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت فولاد اقلید به‌عنوان یکی از جوان‌ترین شرکت‌های فولادی کشور در این نمایشگاه غرفه‌ داشت، افزود: علاوه بر بازدید از دستاوردهای دیگر شرکت‌های حاضر در صنعت فولاد در این نمایشگاه پذیرای ‌میهمانان، کارشناسان و فعالان این حوزه بودیم تا با تأکید بر حفاظت از محیط‌‌زیست، روش‌های سریع‌‌تر و بهتری را برای تصفیه و استفاده از پساب شهری و احداث نیروگاه برق موردنیاز خود، بیابیم.

 

مهندس شریفی در پایان به اهمیت چنین همایش‌ها و نمایشگاه‌های صنعتی تأکید کرد و گفت: توجه به چنین نمایشگاه‌های دانش‌بنیانی که آخرین دستاوردهای علم دنیا را به صنعتگران عرضه می‌کند، به‌راحتی موجب تسریع پیشرفت صنعت و اقتصاد خواهد شد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.