تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

خبرنگاران با سرلوحه قرار دادن واقعه عاشورا، آزادمردانِ در آگاهی بخشیدن به جامعه قلم‌فرسایی کنند

خبرنگاران با سرلوحه قرار دادن واقعه عاشورا، آزادمردانِ در آگاهی بخشیدن به جامعه قلم‌فرسایی کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، مهندس رضا شریفی در پاسداشت روز خبرنگار پیامی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

 

روز خبرنگار یادآور قسم آسمانی حضرت حق به قلم است «… سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند» روزی که بهانه‌ای است برای قدردانی از مردان و زنانی که شبانه‌روز تلاش دارند دریچه‌های آگاهی را بر روی جهانیان بگشایند. روزی که امسال با روز عاشورا مصادف شد. عاشورایی که اساس و بنیانش بر سر آگاه نمودن خلق و شناساندن سره از ناسره و حق و باطل برپا گردید.

 

خبرنگاران با سرلوحه قرار دادن واقعه بزرگ عاشورا باید آزادمردانِ در آگاهی بخشیدن به جامعه قلم‌فرسایی کنند و در راستای تعالی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تلاش نمایند. آن‌ها با انتقال درست و دقیق اخبار سیاستمداران کشور، آشکار ساختن گلوگاه‌های اقتصادی، بررسی موانع تولید و برجسته کردن مشکلات اشتغال آفرین و همچنین ممارست در ترویج رفتارهای درست و زمینه‌ساز فرهنگی ایرانی و اسلامی، به رسالت سنگین خود جامه عمل بپوشانند.

 

فعالان رسانه‌ای نباید اجازه مأیوس سازی مردم از آینده کشور را به دشمنان ایران دهند؛ خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان دادن واقعیت‌ها و … برنامه‌‌ی همیشگی رسانه‌های دشمنان ملّت ایران است. همان‌طور که مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی عید مبعث هم فرمودند: دشمن در جنگ نرم دو حرکت را انجام می‌دهد: یکی قطع زنجیره‌ی تواصی به‌حق و به صبر؛ دوّم وارونه نشان دادن حقایق. این اتفاق مکرراً برای مخاطبان فضای مجازی کشورمان اتفاق افتاده و می‌افتد؛ بنابراین خبرنگاران باید تا حد امکان برمدار بصیر افزایی، امیدآفرینی و تنبلی نکردن مردم و مسئولین اصرار بورزند.

 

اینجانب روز خبرنگار را گرامی می‌دارم و از زحمات و تلاش‌های یکایک خبرنگاران به‌خصوص خبرنگاران حوزه صنعت و معدن که با اطلاع‌رسانی درست در ارتقا و پیشرفت صنعت و اقتصاد کشور اثرگذار هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.