تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

غرفه فولاد اقلید در اولین نمایشگاه تولید ایرانی دانش‌بنیان موجب درخشش نام شهر اقلید گردید

غرفه فولاد اقلید در اولین نمایشگاه تولید ایرانی دانش‌بنیان موجب درخشش نام شهر اقلید گردید

اهتمام مدیریت شرکت فولاد اقلید به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان از آغاز فعالیت و همین‌طور در اولویت قرار دادن مسائل زیست‌محیطی، اقدام در راستای خرید پساب شهری و احداث نیروگاه بادی و خورشیدی، استقبال زیرمجموعه‌های پژوهش محور دانشگاهی را در اولین نمایشگاه تولید ایرانی دانش‌بنیان به همراه داشت تا این‌گونه غرفه فولاد اقلید یکی از غرفه‌های شاخص و برتر نمایشگاه انتخاب شود و موجب درخشش نام اقلید در چنین نمایشگاه صنعتی بزرگی گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، اولین نمایشگاه تولید ایرانی دانش‌بنیان با حضور شرکت‌های مختلف صنعتی استان فارس ساعت 17 روز دوشنبه 31 خردادماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر شیراز افتتاح شد.

 

 

فولاد اقلید پارس که اولین حضور رسمی خود در چنین نمایشگاه‌هایی را تجربه می‌کرد، در سالن حافظ به دلیل غرفه‌ای زیبا، متفاوت و چشم‌نواز موردتوجه بازدیدکنندگان قرارگرفته بود.

 

اهتمام مدیرعامل و هیئت‌مدیره به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان از آغاز فعالیت شرکت فولاد اقلید که منجر به تفاهم‌نامه همکاری با شرکت دانش‌بنیان پیشگامان صنایع آسیا شده بود، مزید بر علت شد تا شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه توجه بیشتری به فولاد اقلید داشته باشند. در همان ساعات آغازین نمایشگاه از شرکت‌های فعال در حوزه ابزار دقیق تا شرکت‌های حوزه تصفیه آب با فناوری‌های جدید، در غرفه فولاد اقلید حضور یافتند و تمایل همکاری خود را اعلام نمودند.

 

 

ازآنجاکه همواره اولویت اول شرکت توجه و حفظ محیط‌زیست بوده و هست، این مهم در طراحی غرفه نیز مدنظر قرار گرفت تا غرفه فولاد اقلید با استفاده از گل‌های زیبای تابستانی، زینت‌بخش نمایشگاه باشد. در ادامه تفاهم‌نامه‌هایی با زیرمجموعه‌های پژوهش محور دانشگاه آزاد استان فارس در زمینه استفاده بهینه از پساب‌های شهری، استفاده از نانوتکنولوژی‌ها جهت جلوگیری از آلودگی هوا و دیگر حوزه‌های حفظ محیط‌زیست امضا گردید تا این شرکت بیش‌ازپیش راه درست و استوار خود را ادامه دهد.

 

دکتر ایمانیه استاندار محترم فارس، کاظم اکرمی مدیرکل بازرسی استان فارس، جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و مسئولان پارک علم و فن‌آوری فارس ازجمله بازدیدکنندگان و میهمانان شاخص غرفه فولاد اقلید در اولین نمایشگاه تولید ایرانی دانش‌بنیان بودند.

 

در پایان نیز غرفه فولاد اقلید پارس، به‌عنوان یکی از غرفه‌های شاخص و برتر نمایشگاه انتخاب شد و لوح تقدیر و تندیس مربوطه را دریافت کرد؛ این‌گونه بود که نام اقلید در چنین نمایشگاه صنعتی بزرگی درخشید و موردتوجه قرارگرفته بود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.