تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد اقلید به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد اقلید به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس، مهندس رضا شریفی مدیرعامل این شرکت در پیامی، روز روابط عمومی را تبریک گفت و نوشت:

 

هم‌زمان با سالروز تأسیس واحد تلگراف بین‌المللی، روز هفدهم ماه می روز جهانی ارتباطات نام‌گذاری شده است. هدف این نام‌گذاری ارج نهادن به رسالت آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی است که امروزه باوجود تولد اینترنت و ظهور فنّاوری‌های جدید، انتقال پیام اهمیت بیشتری پیداکرده است.

 

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی روزی است که در آن باید برای بهبود اقتصاد استفاده کرد و به دنبال راه‌هایی بود تا با ارائه محتوای صادقانه و انتقال درست پیام، زمینه‌های سرمایه‌گذاری را فراهم نمود تا در پی آن تولید افزایش‌یافته و رفاه مردم تسهیل گردد.

 

امروزه بی‌شک «روابط عمومی» به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل‌شده و نام‌گذاری جهانی روز بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه نیز تداعی‌گر اهمیت و نقش روزافزون این واحد در دنیای ارتباطات است.

 

این روز مهم را به‌تمامی مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه ارتباطات، روابط عمومی و امور بین‌الملل، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقاء کیفیت روابط انسانی، تحکیم پایه‌های ارتباطات فردی، سازمانی و اجتماعی باشیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.