تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

در دیدار مدیرعامل فولاد اقلید و فرماندار مطرح شد: هیچ اتفاقی نباید سرعت انجام پروژه را بگیرد

در دیدار مدیرعامل فولاد اقلید و فرماندار مطرح شد: هیچ اتفاقی نباید سرعت انجام پروژه را بگیرد

مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس روز یکشنبه در جلسه با شهرام منصوری فرماندار شهرستان اقلید از برنامه‌های شرکت و موارد لازم جهت تسریع در احداث کارخانه 1.1 میلیون تنی آهن اسفنجی این شرکت، سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، شهرام منصوری در این جلسه با تأکید بر اینکه هیچ اتفاقی نباید سرعت انجام پروژه را کاهش دهد، افزود: همچنان از ادارات آب و فاضلاب، برق، گاز و منابع طبیعی می‌خواهیم که همکاری و مساعدت خود را برای تسریع در راه اندازه این پروژه بزرگ اقتصادی ادامه دهند.

 

رضا شریفی ضمن تشکر از همراهی فرماندار اقلید و ادارات این شهرستان، به منافع بزرگ اقتصادی این پروژه برای مردم اشاره کرد و افزود: واحد احیا مستقیم 1.1 میلیون تنی آهن اسفنجی شرکت، به‌صورت مستقیم برای 400 نفر اشتغال‌زایی می‌کند که درمجموع اتفاق قابل‌توجهی در سطح شهرستان اقلید خواهد بود.

 

 

در این جلسه موارد تسریع در روند پروژه بررسی شد و مقرر گردید فرمانداری شهرستان اقلید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون مسائل اقتصادی و تولید، حمایت‌های بیشتری از شرکت فولاد اقلید داشته باشد تا هر چه زودتر کارخانه آهن اسفنجی احداث گردد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.