تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

پروژه فولاد اقلید اوج گرفت

پروژه فولاد اقلید اوج گرفت

پروژه احیا مستقیم 1.1 میلیون تن آهن اسفنجی فولاد اقلید پارس که اجرای عملیات زیربنایی آن از مدت‌ها پیش آغازشده بود، با برپا کردن سازه‌های فلزی قلب تپنده این کارخانه، از خاک بلند شد و اوج گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، سازه‌های فلزی ریفورمر یا به قول اهل‌فن راکتور واحد احیا مستقیم که مدت‌ها پیش فونداسیون آن آماده و استراکچرهای موردنظر وارد سایت اقلید شده بود، امروز 29 تیرماه با جرثقیل‌های 20 و 25 تن، روی پایه‌های خود نصب و برپا شدند.

مدیران پروژه آهن اسفنجی اقلید به آنچه عهد کرده بودند، وفادارند و باوجود مشکلات فراوان، اختلاف‌نظرهای بسیار در حوزه‌های فنی و مهندسی و همچنین بازرگانی، به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کردند تا این پروژه از زیرزمین به روی زمین و حالا به سطح بالاتری بیاید و بالاخره اوج بگیرد.

پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید، ازجمله 48 ابر پروژه گروه پیشرانان پیشرفت است که 51 درصد سهام آن متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن)، 30 درصد آن متعلق به شرکت صنعتی و معدنی چادرملو (کچاد) و 19 درصد آن متعلق به شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) است.

سرعت پیشرفت پروژه با توجه به مدارک مهندسی، سفارش گذاری‌ها و جبهه‌های کاری در دست اقدام، در آینده نزدیک جهش خواهد یافت و درصد پیشرفت خیلی بیشتری حاصل می‌شود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.