تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

تجهیز Refractory Line Ducts اوایل خردادماه به فولاد اقلید می‌رسد

تجهیز Refractory Line Ducts اوایل خردادماه به فولاد اقلید می‌رسد

تجهیز Refractory Line Ducts با وزنی بیش از 400 تن که وظیفه انتقال و گردش گازهای داغ و با حرارت بالا را دارد، طبق برنامه در حال ساخت است و طبق پیش‌بینی‌ها تا اوایل خردادماه به محل پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید می‌رسد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، تجهیز Refractory Line Ducts با پیشرفت حداکثری طبق برنامه ساخته‌شده که بخشی از آن نیز رنگ‌آمیزی شده و کار آن به اتمام رسیده است. این تجهیز با وزنی بیش از 400 تن، وظیفه انتقال و گردش انواع گازها و سیالات حرارت بالای مورداستفاده در مجموعه تولید آهن اسفنجی در ناحیه ریفرمر را بر عهده دارد.

 

این تجهیز طبق پیش‌بینی‌ها اوایل خردادماه از محل کارخانه شرکت «ارس فولاد» به سمت سایت فولاد اقلید پارس بارگیری خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک نصب آن نیز آغاز می‌گردد.

 

Refractory Line Ducts دارای نقش حیاتی در صنایعی مانند تولید فولاد، تولید برق و پتروشیمی است. این تجهیز به حفظ و هدایت گازهای داغ کمک می‌کند و کارایی و ایمنی در فرایندهای مختلف را تضمین می‌نماید. همچنین این لوله‌ها برای حفظ دماهای بالا و محافظت از تجهیزات اطراف در برابر آسیب حرارتی بسیار ضروری هستند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.