تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

نامه دکتر صالحی به وزیر صمت در راستای تسریع صدور مجوزات و تأمین خوراک فولاد اقلید

نامه دکتر صالحی به وزیر صمت در راستای تسریع صدور مجوزات و تأمین خوراک فولاد اقلید

دکتر مسلم صالحی نماینده مردم شریف شهر اقلید فارس با ارسال نامه‌ای به دکتر فاطمی امین وزیر صمت تسریع صدور مجوزهای لازم برای شرکت فولاد اقلید پارس و همچنین تأمین خوراک این مجموعه را خواستار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، دکتر مسلم صالحی که از مدت‌ها پیش پیگیر تأسیس و راه‌اندازی شرکت فولاد اقلید است، روز دوشنبه 6 دی 1400، در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت از آخرین وضعیت این شرکت خبر داد و درخواست تسریع صدور مجوزهای لازم از این وزارتخانه را داشت.

 

متن این نامه به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر فاطمی امین

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

 

احتراماً به استحضار می‌رساند که مجوز تأسیس شرکت فولاد اقلید پارس با اولویت تولید آهن اسفنجی به ظرفیت یک‌میلیون تن در سال با مشارکت شرکت معادن چادرملو؛ ایریتک و شرکت ومعادن ]شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات[ در حال صدور در وزارتخانه می‌باشد، خواهشمند است، دستور فرمایید ضمن تسریع در صدور مجوزات لازم، اقدامات مقتضی درزمینهٔ تأمین خوراک موردنیاز این مجموعه صورت پذیرد؛ لازم به ذکر است که 50 درصد خوراک موردنیاز توسط شرکت معادن چادرملو تضمین‌شده است، مابقی می‌تواند از طریق شرکت‌های داخلی یا خارجی تأمین گردد.

پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

 

در این نامه شاهد پاراف دکتر فاطمی امین هستیم که از «رضا محتشمی پور» معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت خواسته بررسی و اعلام نظر کند.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.