تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

احداث نیروگاه بادی و خورشیدی در محل پروژه فولاد اقلید

احداث نیروگاه بادی و خورشیدی در محل پروژه فولاد اقلید

جهت استفاده از برق زمان ساخت و بهره‌برداری در جلسه هیئت‌مدیره شرکت فولاد اقلید مصوب شد از انرژی‌های تجدید پذیر استفاده شود؛ در همین راستا قرار است نیروگاه توربین‌های بادی و پلن‌های خورشیدی در محل سایت پروژه احداث گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، پنجم ماه ژوئن یا پانزدهم خردادماه، روزی است که از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم برای نگهداری محیط‌زیست و تحریک سیاستمداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط‌زیست و گونه‌های زیستی‌ جانوری، به‌عنوان روز محیط‌زیست انتخاب‌شده است.

 

محیط‌زیست جایگاه ویژه و مهمی در شرکت فولاد اقلید پارس دارد، به‌گونه‌ای که اولین بند خط‌مشی کیفی شرکت به این مهم اختصاص‌یافته و در آن آمده است:

 

«حفاظت از محیط‌زیست ازجمله بهبود مدیریت پسماند و پیشگیری از انتشار گردوغبار»

 

البته بندهای دیگری از خط‌مشی شرکت فولاد اقلید نیز به‌صورت مستقیم و تلویحی به این مهم مربوط می‌شوند که ازجمله آن‌ها می‌تواند به بند 2 و 7 اشاره کرد.

 

در بند 2 به احداث و راه‌اندازی سریع کارخانه با رعایت اهم استانداردها و شاخص‌های برتر کیفی اشاره داشته و در بند 7 نیز آمده است:

 

«استفاده از تجهیزات پربازده حوزه انرژی؛ با رعایت الزامات ایمنی، بهداشتی، محیط‌زیست و مصرف بهینه منابع»

 

خبر خوب اینکه هفته پیش در جلسه هیئت‌مدیره شرکت مصوب شد جهت استفاده از برق زمان ساخت و بهره‌برداری از انرژی‌های تجدید پذیر استفاده شود؛ در همین راستا قرار است نیروگاه توربین‌های بادی و پلن های خورشیدی در محل سایت پروژه احداث گردد.

 

خبرهای تکمیلی و جزئیات بیشتر متعاقباً از همین طریق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.