تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

تکذیبیه: حضور مدیرعامل شرکت فولاد اقلید تنها جهت بازدید از نمایشگاه معدن بوده نه امضای قرارداد

تکذیبیه: حضور مدیرعامل شرکت فولاد اقلید تنها جهت بازدید از نمایشگاه معدن بوده نه امضای قرارداد

حضور مهندس شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس تنها جهت بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین آلات بوده است، نه امضای قرارداد.

درپی انتشار خبری مبنی بر «امضاء قرارداد بومی سازی کمپرسورهای سانتریفیوژ دور بالا در کشور» چنین القا گردیده که مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس نیز این قرارداد را امضا نموده است؛ ضمن تکذیب این اتفاق، توجه شما را به متن جوابیه زیر جلب می کنیم:

 

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، از ۱ لغایت ۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد. مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس نیز تنها به جهت آشنایی با جدیدترین دستاوردهای بخش صنعت، معدن و متالورژی در این نمایشگاه حاضر شد.

 

مراسم «امضاء قرارداد ساخت کمپرسورهای سانتریفیوژ دور بالا در واحدهای احیا مستقیم آهن اسفنجی» نیز روز پنجشنبه 3 شهریورماه در حاشیه این نمایشگاه مابین شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) و شرکت پرتو صنعت پاژ برگزار شد.

 

برخی از مدیران حاضر، از مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید به‌عنوان یکی از 48 پروژه بزرگ صنعتی کشور در زمینه تولید آهن اسفنجی برای حضور در مراسم دعوت به عمل می‌آورند که ایشان هم از روی ادب و بی‌خبر از سوءاستفاده‌های رسانه‌ای که در روزهای بعد رقم خواهد خورد، در این مراسم حاضر می‌شود.

 

اظهارات برخی مدیران و نحوه تنظیم و انتشار اخبار این مراسم به‌گونه‌ای به مخاطبان القا کرده که مهندس شریفی نیز این قرارداد را امضا نموده است، درصورتی‌که شرکت فولاد اقلید اساساً این اتفاق را رد می‌کند و به‌طورقطع اعلام می‌دارد که تاکنون هیچ قراردادی با شرکت پرتو صنعت پاژ امضا نکرده است؛ چه در زمینه کمپرسور چه در دیگر زمینه‌های مرتبط با تولید آهن اسفنجی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.