تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

حضور فعال مدیران ارشد فولاد اقلید در سمپوزیوم فولاد 1401

حضور فعال مدیران ارشد فولاد اقلید در سمپوزیوم فولاد 1401

مدیران و اعضای هیئت‌مدیره شرکت فولاد اقلید پارس به‌منظور توجه و آشنایی هرچه بیشتر با دانش روز، محصولات و دستاوردهای دانشمندان در حوزه فولاد سبز، حضور فعالی در نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد 1401 کیش داشتند.

 

آخرین دستاوردها همچنین الزامات زیست‌محیطی تولید فولاد در آینده جهان از موارد بسیار مهمی بود که در این سمپوزیوم و نمایشگاه به آن پرداخته‌شده بود. این بازدید حکایت از آن داشت که مدیران فولاد اقلید به اهمیت مسائل زیست‌محیطی با رویکرد آینده‌پژوهی در تولید و تجارت فولاد اهتمام جدی داشته که می‌تواند فرآیندهای تولید و توسعه این واحد فولادی را از مسیر تولید فولاد سبز به همراه داشته باشد.

 

 

شایان‌ذکر است شرکت فولاد اقلید، غرفه‌ای نیز در این نمایشگاه به پذیرایی از میهمانان، نشست و هم‌اندیشی با کارشناسان و فعالان این حوزه اختصاص داده بود تا با تأکید بر حفاظت از محیط‌زیست، روش‌های سریع‌تر و بهتری را برای تصفیه و استفاده از پساب شهری و احداث نیروگاه برق موردنیاز خود، بیابد.

 

پروژه فولاد اقلید پارس، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های زیرمجموعه آهن و فولاد کشور و برگ زرینی در صنعت استان فارس به شمار می‌رود.

 

بیست و چهارمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور از تاریخ 10 تا 12 آبان ماه 1401 تحت عنوان سمپوزیوم فولاد 401 توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

 

این سمپوزیوم و نمایشگاه که با توجه محسوس و مشارکت گسترده واحدهای فولادی همراه بود موجب شد آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی ارائه شود.

 

هدف از برگزاری سالانه سمپوزیوم فولاد ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست‌اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققین در جهت تبادل‌نظر به‌منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.