تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

ویدئو: بازدید مهندس شریفی از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی

ویدئو: بازدید مهندس شریفی از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران موسوم به ماینکس 2023 (minex) در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری 12 تا 14 مهرماه در سالن شبستان مصلی امام خمینی تهران برگزار شد که مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید نیز با حضور در این نمایشگاه از محصولات ارائه‌شده و غرفه‌های حاضر دیدن کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس، ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای روسیه، آلمان، جمهوری چک، ایتالیا، لهستان، سوئد، رومانی، ترکیه و همچنین مجموعه‌های بزرگ معدنی کشور نظیر شرکت ایران ذوب، صنایع ملی مس و ذوب‌آهن اصفهان در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

 

مهندس شریفی روز جمعه با حضور در سالن شبستان مصلی امام خمینی تهران از غرفه‌های حاضر و محصولات ارائه‌شده در دوازدهمین نمایشگاه ماینکس دیدن کرد.

 

شریفی همچنین با حضور در غرفه‌های همچون چادرملو و ایریتک که سهامداران 30 و 19 درصدی شرکت فولاد اقلید هستند، پیرامون آخرین پیشرفت‌های پروژه احیا مستقیم، موانع و مشکلات این پروژه به بحث گفت‌وگو نشست.

 

شرکت فولاد اقلید پارس در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با سهام‌داری ۵۱ درصدی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ۳۰ درصدی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و ۱۹ درصدی شرکت بین‌ا‌لمللی مهندسی ایران (IRITEC) تأسیس شد. عملیات اجرایی این پروژه به‌عنوان یکی از ۴۸ طرح پیشران پیشرفت اقتصادی کشور، مردادماه سال گذشته با انتخاب شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (IRITEC) به‌عنوان پیمانکار (EPC) آغاز شد و ۱۰۰ هکتار زمین در اختیار این شرکت قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.