تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

بازدید مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت فولاد اقلید از نمایشگاه ملی فولاد/ دستاوردهای دانش‌بنیان حوزه تصفیه آب صنعتی و کاتالیست‌های مرتبط با احیا مستقیم موردتوجه قرار گرفت

بازدید مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت فولاد اقلید از نمایشگاه ملی فولاد/ دستاوردهای دانش‌بنیان حوزه تصفیه آب صنعتی و کاتالیست‌های مرتبط با احیا مستقیم موردتوجه قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، مهندس رضا شریفی مدیرعامل و مهندس علیرضا نظری عضو هیئت‌مدیره شرکت، روز پنجشنبه در راستای استفاده از تجربیات فعالان حوزه فولاد، توسعه فناوری و همچنین به‌کارگیری دانش بومی مهندسان و نخبگان این صنعت، از سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، واقع در هتل المپیک تهران بازدید کردند.

 

بر اساس این گزارش، دستاوردهای جدید و فناوری‌های نوین مرتبط با حوزه تولید صنایع فولادی به‌خصوص آهن اسفنجی موردبررسی واقع شد.

 

 

بازدید مهندس شریفی و مهندس نظری از نمایشگاه ملی فولاد غرفه ازن آب

اولویت با شرکت های حوزه تصفیه آب صنعتی

شرکت «ازن آب» اولین شرکتی بود که مدیران شرکت فولاد اقلید از آن بازدید کردند؛ شرکت ازن آب به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده دستگاه‌های ازن ژنراتور صنعتی دائم کار در ایران و خاورمیانه عضو انجمن ازن سازان جهاني است. به گفته نماینده این شرکت در غرفه، صدها دستگاه ازن ژنراتور ساخت این شرکت در مراکز مختلف صنعتی، آب و فاضلاب شهری، پتروشیمی‌ها، کارخانه‌های و … نصب و راه‌اندازی و مشغول به کار است.

 

ازآنجاکه بحث تصفیه آب و استفاده از پساب شهری در احداث کارخانه فولاد اقلید در اولویت مدیران شرکت است، مهندس نظری و مهندس شریفی در دومین بازدید خود نیز به سراغ شرکتی دیگری در این حوزه رفتند.

 

بازدید مدیران شرکت فولاد اقلید از غرفه شرکت آبتین پارسیان پیشرو آپادانا

 

شرکت آبتین پارسیان پیشرو آپادانا به‌عنوان مشاور و مجری ساخت انواع سامانه‌های تصفیه آب و فاضلاب، فعالیت خود را با اهداف کمک به نگهداری منابع آبی کشور، جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و رفع وابستگی کشور به محصولات و تجهیزات مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در سال 1396 آغاز کرده است. نماینده حاضر در این غرفه مدعی بود که این شرکت تنها تولیدکننده ماژول‌ها و غشاهای الیاف میان‌تهی اولترافیلتراسیون (UF) با برند Aquarya در خاورمیانه است.

 

بازدید مهندس نظری و مهندس شریفی از غرفه شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان

 

شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان سومین غرفه‌ای بود که توسط مهندس نظری و شریفی بازدید شد. کاتالیزور احیای مستقیم آهن بسیار فعال، کمی فعال و غیرفعال، سه تا از محصولات پرکاربرد در صنایع فولاد است که در سبد تولید این شرکت در حال عرضه است.

 

بازدید رضا شریفی و علیرضا نظری از غرفه غرفه شرکت سامانه‌های شناسایی پویا رایانه سپند

 

غرفه دیگری که مورد بازدید قرار گرفت، غرفه شرکت سامانه‌های شناسایی پویا رایانه سپند (سیناپ) بود. یک مجموعه پیشتاز و نوآور در ارائه راهکارهای تخصصی سیستم‌های شناسایی خودکار (AIDC) و مدیریت فرآیندهای سازمانی که با تلفیق تجهیزات شناسایی خودکار اطلاعات و تکنولوژی‌های جمع‌آوری مکانیزه داده‌ها (Barcode/RFID) و راهکارهای نرم‌افزاری مرتبط با نیاز مجموعه‌ها، علاوه بر کاهش هزینه‌های نیروی انسانی و صرفه‌جویی در زمان، موجب افزایش بهره‌وری، سودآوری و مدیریت صحیح اطلاعات می‌گردد.

 

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فولاد اقلید مهمان ویژه شرکت دانش بنیان گسترش فناوری خوارزمی

 

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید مهمان ویژه غرفه گسترش فناوری خوارزمی

 

درنهایت مهندس نظری و مهندس شریفی میهمان ویژه مهندس حسن نوائی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان گسترش فناوری خوارزمی شدند. مهندس نوائی نائب رئیس هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان جاذب و کاتالیست ایران در این دیدار به خدمات قابل‌ارائه شرکت گسترش فناوری خوارزمی به‌خصوص ویژگی محصولات کاتالیست ریفرمینگ احیا مستقیم پرداخت، از مشکلات و موانع تولید شرکت گفت و یادآور نگاه ویژه مقام معظم رهبری در دیدار دهم بهمن 1400 با جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، شد.

 

مهندس رضا شریفی در نمایشگاه ملی فولاد

 

هدایت، نظارت و حمایت از تولید به‌جای دخالت دولت، بهبود محیط کسب‌وکار، انضباط مالی، رفع موانع تولید، آسان‌سازی اخذ مجوز فعالیت‌ها، ایجاد پنجره واحد صدور مجوز، سیاست‌های تشویقی برای فعالیت‌های مولد، دانش‌بنیان کردن زنجیره تولید، مبارزه با فساد، حمایت از صنایع داخلی و مبارزه قاطع و بی‌رحمانه با قاچاق ازجمله توصیه‌های آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بود.

 

مهندس رضا شریفی و مهندس علیرضا نظری میهمان ویژه شرکت بی‌نظیران

 

مهندس احمد امین فر و مهندس رضا شریفی

 

دیگر نشست ویژه‌ای که در بازدید مدیران فولاد اقلید از سومین نمایشگاه ملی فولاد ایران رقم خورد، نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت بی‌نظیران بود. مهندس احمد امین فر به‌عنوان یکی از پیشکسوتان صنعت کشور و از مدیران حوزه فولاد، میزبان این نشست بود تا ضمن انتقال تجربه در این حوزه و معرفی محصولات شرکت بی‌نظیران، پیرامون چالش‌های پیش روی احداث کارخانه فولاد اقلید با مهندس شریفی و مهندس نظری به بحث و گفتگو بپردازند.

 

مهندس نظری و مدیرعامل شرکت بی نظیران

 

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور برخی مسئولان، تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان زنجیره آهن و فولاد کشور با رویکرد بومی‌سازی و توسعه فناوری از روز سه‌شنبه 19 تا پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار ‌شد.

انتهای پیام/#

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.