تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

شفاف‌سازی ومعادن درباره سرمایه‌گذاری در شرکت فولاد اقلید پارس

شفاف‌سازی ومعادن درباره سرمایه‌گذاری در شرکت فولاد اقلید پارس

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، طی چند روز گذشته اطلاعیه‌های متعددی در خصوص افشای اطلاعات بااهمیت شرکت‌ها در سامانه کدال منتشر شد و شرکت‌های بورسی و فرابورسی متعددی به‌منظور رعایت اصل شفافیت در بازار سهام، سهامداران را از رویدادهای بااهمیت و جزئیات مالی و عملکردی خود مطلع کردند. این اطلاعیه‌ها که در دو گروه «الف» و «ب» دسته‌بندی می‌شوند، ازاین‌رو برای سهامداران اهمیت دارند که به بهای سهام شرکت‌ها سمت‌وسو می‌دهند.

 

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در خصوص طرح‌‌‌های توسعه آتی شرکت شفاف‌‌‌سازی کرد. در اطلاعیه شرکت آمده است، بازگشت به ماده «۲» مکرر «۲» دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان و اخبار منتشرشده در خبرگزاری‌‌‌ها به اطلاع می‌‌‌رساند:

 

موضوع مشارکت در تأسیس شرکت فولاد اقلید پارس با سرمایه اولیه ۵۰ میلیارد تومان در جهت اجرای طرح ۱/ ۱ میلیون تن آهن اسفنجی در منطقه اقلید استان فارس با مشارکت ۵۱ درصدی هلدینگ توسعه معادن و فلزات در بند ۲-۱-۷ صفحه ۹ گزارش تفسیری مدیریت ۹ ماهه ضمیمه صورت‌های مالی ۹ ماهه منتشرشده در سامانه کدال به تاریخ ۲۹ دی‌‌‌ماه ۱۴۰۰ تماماً به اطلاع بازار سرمایه رسیده است.

 

ومعادن در این شفاف‌سازی به موضوع مشارکت در معدن مس- طلای جانجا، موضوع مشارکت در تأسیس شرکت مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل و موضوع تحصیل 6 درصد از سهام شرکت صنایع فولاد کردستان نیز اشاره‌کرده است.

 

بر اساس این گزارش، سهم ومعادن از زمان انتشار این اطلاعیه در سامانه کدال با استقبال خریداران مواجه شده و حرکت نمودار قیمتی آن تا پایان ساعت کاری بورس در روز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه 1400، کاملاً صعودی بوده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.