تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

امام‌جمعه اقلید: تریبون نماز جمعه در خدمت حمایت از تلاشگران شرکت فولاد اقلید است

امام‌جمعه اقلید: تریبون نماز جمعه در خدمت حمایت از تلاشگران شرکت فولاد اقلید است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا طالبی امام‌جمعه شهرستان اقلید در دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس، ضمن حمایت از تلاش‌های مدیران این شرکت که در راستای تولید و اشتغال آفرینی است، تأکید کرد: تریبون نماز جمعه شهرستان در خدمت حمایت از تلاشگران شرکت فولاد اقلید خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت در دیدار با امام‌جمعه شهرستان اقلید، گزارشی از روند پروژه ارائه کرد و از تفاهم‌نامه با شرکت آبفای استان فارس در راستای تهیه آب موردنیاز کارخانه آهن اسفنجی از پساب شهری سخن گفت.

 

 

وی ضمن تأکید بر نگرانی‌های بر حق مردم شهرستان نسبت به استفاده از آب‌های زیرزمینی و آب شرب، افزود: هم آب و هم برق واحد احیا مستقیم 1.1 میلیون تنی آهن اسفنجی فولاد اقلید به‌صورت کاملاً جداگانه و مستقل تهیه خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا طالبی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیریت شرکت فولاد اقلید، تأکید کرد: مردم شریف و ولایت مدار شهرستان اقلید بیش از این‌ها مستحق اشتغال پایدار، رفاه اجتماعی و تأمین اقتصادی هستند و باید ازاین‌دست سرمایه‌گذاری‌ها حمایت بیشتری صورت بگیرد.

 

امام‌جمعه شهرستان اقلید با بیان اینکه تریبون نماز جمعه در خدمت حمایت از مدیران، مهندسی و کارگران تلاشگر شرکت فولاد اقلید است، خطاب به مهندس شریفی گفت: شما فقط به مسائل فنی و حرفه‌ای کار متمرکز باشید و باقدرت به تلاش‌های خود ادامه دهید، مردم از شما حمایت خواهند کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.