تهران، اتوبان مدرس، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج‌آبادی، پلاک 20
22045074 - 021​

پیام نوروزی رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید

پیام نوروزی رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید

مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس در پیام نوروزی خود، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان، ابراز امیدواری کرد که در سال 1403 اتفاقات خوبی برای مردم ایران به‌خصوص مردم شهر اقلید رقم بخورد و کاستی‌های سال 1402 جبران شود.

 

مهندس شریفی تصریح کرد: خوشبختانه شرکت فولاد اقلید پارس در سالی که گذشت علی‌رغم کم‌وکاستی‌هایی که به خاطر تحریم‌ها در حوزه صنعت وجود داشت، به بخش بزرگی از تعهدات خود عمل کرد و تا پایان سال 1402 پیشرفت حدود 20 درصدی داشته که در پروژه‌های پیشران کشور این میزان، پیشرفت خوبی به شمار می‌رود.

 

 

وی با اشاره به اخذ گواهینامه‌های ایزو 9001، 14001، 45001 و IMS در شرکت فولاد اقلید، تأکید کرد: در سال 1402 برای اولین بار در بین شرکت‌های پروژه محور، اتفاق ویژه‌ای برای شرکت ما رخ داد و پس از گذشت تنها یک و نیم سال، موفق به اخذ این گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی ایزو شدیم.

 

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید، با اشاره به برخی اتفاقات خاص این شرکت در سال 1402، افزود: در سالی که گذشت با دانشگاه امیرکبیر در خصوص فولاد سبز و با دانشگاه صنعتی شریف در خصوص ذخیره‌سازی گاز در فصل سرما همکاری و عقد قرارداد داشتیم و همچنین طرح توسعه‌ای برای صادرات بریکت در دستور کار قرار گرفت.

 

 

شریفی گفت: تمام شرکت فولاد اقلید این بود که بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده، پروژه در وقت و زمان مقرر به پایان برسد که با توجه به رسالت این شرکت به‌عنوان کارفرمای عالی، با همیاری شرکت مشاور و همچنین همکاری تیم پیمانکار، نقش خودش را اجرا کرد و پروژه با سرعت مناسبی پیش رفت.

 

 

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و توجهات دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، دکتر طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و تمامی معاونان و مدیران این دو شرکت به‌عنوان سهامداران اصلی شرکت فولاد اقلید، از الطاف و کمک‌های استاندار فارس و ریاست اداره کل صمت استان فارس قدردانی و تشکر کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.